Ügyfélszolgálat: 1236

E-mail: info@wavecom.hu

?Ügyfélkapu belépés »

Minden, amit tudni kell a szolgáltatásainkról – gyakori kérdések és a válaszok

Van néhány olyan kérdés, amellyel a szolgáltatásaink iránt érdeklődők, illetve az ügyfeleink gyakran keresnek meg bennünket. Cikkünkben most ezekre szeretnénk választ adni!

Nézzünk három olyan kérdéskört, amely lehet épp Önt is foglalkoztatja!

Hogyan vehetem igénybe a WaveCom szolgáltatását? 

Szimpatikusnak találja vállalatunkat, így szívesen lenne Ön is WaveCom-os? Esetleg elege van az akadozó, lassú internetszolgáltatásból? Nézzen szét csomagajánlataink között és válassza ki az igényeihez leginkább illeszkedő díjcsomagot. Külön internet, televízió és telefon szolgáltatásaink mellett, mindenképp olvasson utána kombinált csomagjainknak is. Ha esetleg nem sikerül választani, akkor is bátran keressen fel bennünket, szívesen adunk bővebb tájékoztatást. 

Hívjon bennünket az 1236-os telefonszámon, írjon üzenetet az info@wavecom.hu címre vagy keressen bennünket személyesen túrkevei irodánkban a Széchenyi utca 14. szám alatt, munkanapokon 9 és 12, valamint 14 és 17 óra között. 

WaveCom
Hogyan történik és mennyibe kerül a telepítés?

Ahhoz, hogy szolgáltatásainkat igénybe vehesse, első körben egy olyan antenna kiépítésére van szükség, melyen keresztül csatlakozni tud internet hálózatunkhoz. 

A lefedettségi körünkbe eső területeken az egyszeri kiépítés díja bruttó 5 ezer forint egy éves hűségidő vállalása esetén. A hűségidő tulajdonképpen annyit tesz, hogy egy éves határozott idejű szerződést kötünk, amely az egy év letelte után határozatlan idejűvé válik, kötelező hosszabbítás és az előfizetési díj emelkedése nélkül. 

A telepítési díj mindent magában foglal: a WaveCom szerelőcsapatának kiszállási díját, munkáját, a szerelőanyagok költségét, valamint az antenna felszerelését, ami a mi tulajdonunkat képezi, így meghibásodás esetén térítésmentesen cseréljük. 

Díjcsomagot szeretnék váltani, mi a teendő?

Megváltoztak az igényei, emiatt díjcsomagot váltana? Azt szeretné, ha az internet mellett már a telefont és a televíziót is a WaveCom szolgáltatná Önnek? Semmi akadálya!

Az aktuális díjcsomag a számlázási ciklus végével, illetve a választott fizetési mód is bármikor megváltoztatható, természetesen az esetleges költségváltozás tudomásulvételével.

Nem találta cikkünkben azt a kérdést, amire kíváncsi lett volna? Írjon nekünk, szívesen segítünk! 

Jó minőségű internet ott is, ahol másnak nem éri meg

Ismerje meg cégünket

Célunk olyan területeken biztosítani gyors és stabil mikrohullámú internetet, ahol más szolgáltatók lefedettsége nem elérhető, mindezt magas feltöltési sebességgel.

Bemutatkozunk »

Előfizetőink rólunk

  • Abszolút gyorsak, segítőkészek, szuper a net. Ha telefonon hívtam őket, korrekt, barátságos úriember segített, minden szavából hallatszott, hogy szakember és nagyon érti a dolgát. Ilyen felhasználóbarát céggel még sosem volt dolgom. 100%-os. Ajánlom mindenkinek.

    Kacsóf István
  • Két éve vagyok előfizetőjük, profi csapattal és kiváló szolgáltatással rendelkeznek.

    Farkas István
  • Megbízható cég, rugalmas, 99,99%-os rendelkezésre állással

    Ozsváth Sándor 

Lépj velünk kapcsolatba!

Kérdésed van, szeretnél szolgáltatást megrendelni? Keress minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, vagy küldj üzenetet űrlapunkon!

telefon

Ügyfélszolgálati telefon:

1236

email

E-mail:

info@wavecom.hu

marker

Címünk:

5420 Túrkeve Széchenyi u. 14.

nyitvatartás

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő-Péntek: 9-12, 13-17 óráig

Szombat, vasárnap: zárva

Küldj közvetlen üzenetet:

    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező!

    A checkbox kipipálásával kijelentem, hogy az adatvédelmi tájékoztatót megismertem, elfogadtam. A checkbox kipipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alapján - tudomásul veszem, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelheti.

    Leveledre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.