Van néhány olyan kérdés, amellyel a szolgáltatásaink iránt érdeklődők, illetve az ügyfeleink gyakran keresnek meg bennünket. Cikkünkben most ezekre szeretnénk választ adni!
Nézzünk három olyan kérdéskört, amely lehet épp Önt is foglalkoztatja!
Hogyan vehetem igénybe a WaveCom szolgáltatását?
Szimpatikusnak találja vállalatunkat, így szívesen lenne Ön is WaveCom-os? Esetleg elege van az akadozó, lassú internetszolgáltatásból? Nézzen szét csomagajánlataink között és válassza ki az igényeihez leginkább illeszkedő díjcsomagot. Külön internet, televízió és telefon szolgáltatásaink mellett, mindenképp olvasson utána kombinált csomagjainknak is. Ha esetleg nem sikerül választani, akkor is bátran keressen fel bennünket, szívesen adunk bővebb tájékoztatást.
Hívjon bennünket az 1236-os telefonszámon, írjon üzenetet az info@wavecom.hu címre vagy keressen bennünket személyesen túrkevei irodánkban a Széchenyi utca 14. szám alatt, munkanapokon 9 és 12, valamint 14 és 17 óra között.
Hogyan történik és mennyibe kerül a telepítés?
Ahhoz, hogy szolgáltatásainkat igénybe vehesse, első körben egy olyan antenna kiépítésére van szükség, melyen keresztül csatlakozni tud internet hálózatunkhoz.
A lefedettségi körünkbe eső területeken az egyszeri kiépítés díja bruttó 5 ezer forint egy éves hűségidő vállalása esetén. A hűségidő tulajdonképpen annyit tesz, hogy egy éves határozott idejű szerződést kötünk, amely az egy év letelte után határozatlan idejűvé válik, kötelező hosszabbítás és az előfizetési díj emelkedése nélkül.
A telepítési díj mindent magában foglal: a WaveCom szerelőcsapatának kiszállási díját, munkáját, a szerelőanyagok költségét, valamint az antenna felszerelését, ami a mi tulajdonunkat képezi, így meghibásodás esetén térítésmentesen cseréljük.
Díjcsomagot szeretnék váltani, mi a teendő?
Megváltoztak az igényei, emiatt díjcsomagot váltana? Azt szeretné, ha az internet mellett már a telefont és a televíziót is a WaveCom szolgáltatná Önnek? Semmi akadálya!
Az aktuális díjcsomag a számlázási ciklus végével, illetve a választott fizetési mód is bármikor megváltoztatható, természetesen az esetleges költségváltozás tudomásulvételével.
Nem találta cikkünkben azt a kérdést, amire kíváncsi lett volna? Írjon nekünk, szívesen segítünk!