Ügyfélszolgálat: 1236

E-mail: info@wavecom.hu

?Ügyfélkapu belépés »

Hibabejelentés

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos hibák, esetlegesen felmerülő problémák esetén panaszoddal fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

Mit tegyek, ha hibát észlelek a szolgáltatásban?

Amennyiben problémát észlelsz az internet szolgáltatással kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre. Előbb azonban kérjük, ellenőrizd az alábbiakat:

  • Csatlakoztatva vannak-e az eszközök (tápegység, router) az áramforráshoz?
  • A kábelek megfelelően csatlakoznak az eszközökhöz? (a Tápegység az az eszköz, amibe a tetőn lévő antennától érkező kábel és az a kábel van dugva, ami tovább megy a számítógép, vagy a router felé. A “POE” feliratú portba kell dugnunk az antennát, a “LAN”feliratú portba pedig a routert, vagy a számítógépet.)
  • Amennyiben eddig minden rendben, indítsd újra az antennát. Ezt a tápegység 2-3 percre történő áramtalanításával teheted meg.
  • Amennyiben van router, azt is áramtalanítsd 2-3 percre.

 

Az alábbi űrlap kitöltése után bejelentésed nyilvántartásba vesszük, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, vagy e-mail formájában.

    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező!

    A checkbox kipipálásával kijelentem, hogy az adatvédelmi tájékoztatót megismertem, elfogadtam. A checkbox kipipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alapján - tudomásul veszem, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelheti.

    Leveledre igyekszünk 1-3 munkanapon belül válaszolni.