Ügyfélszolgálat: 1236

E-mail: info@wavecom.hu

?Ügyfélkapu belépés »

GYIK

Hogyan rendelhetem meg az általam választott szolgáltatást?

Az általad által választott szolgáltatással kapcsolatban telefonon, a 1236-os számon, e-mailben, az info@wavecom.hu címen vagy személyesen, a Túrkeve Széchenyi u. 14. szám alatt található irodánkban érdeklődhetsz, munkanapokon 9 és 12, valamint 13 és 17 óra között.

Hogyan történik és mennyibe kerül a telepítés?

Ahhoz, hogy a WaveCom szolgáltatásait igénybe tudd venni, elsőként egy olyan antenna telepítésére lesz szükség, melyen keresztül csatlakozni tudsz az internet hálózatunkhoz.
A lefedettségünk alá eső területeken az egyszeri kiépítési díjunk bruttó 5000 Ft 1 éves hűségidő vállalása esetén. (Határozott idejű szerződéssel, mely az 1 év leteltével határozatlan idejűvé válik kötelező hosszabbítás és az előfizetési díj emelkedése nélkül.)

A telepítési díj tartalmazza kollégáink kiszállási díját, munkáját, a szerelőanyagok költségét, valamint az antenna felszerelését, ami a WaveCom tulajdonát képezi, és melyet meghibásodás esetén térítésmentesen cserélünk.

Hogyan történik a havi elszámolás?

Az aktuális havi szolgáltatást tartalmazó számlát előre fogjuk küldeni, azaz előre számlázás történik, így a pl. a szeptemberi számlát szeptember elején küldjük ki.
Amennyiben hónap közben történt a szolgáltatás bekötése, ebben az esetben töredék hónapra arányosan csökkentett számla készül, amit a szükséges adminisztráció elvégzése után küldjük ki a választott formában (csekk vagy távszámla).

A fizetési határidő, minden esetben a számla kiállítását követő 15-ik nap, kérjük, figyelj a határidő betartására. Amennyiben átutalással fizeted a szolgáltatást, a közlemény rovatban mindenképpen tüntesd fel az ügyfélazonosítódat vagy a számla sorszámát.

Távszámla kiállításakor SMS üzenetben is tájékoztatunk a számla kiállításáról, ekkor kérjük, ellenőrizd e-mail postádat, hogy a számla megérkezett-e!

Díjcsomagot szeretnék váltani, mi a teendő?

Az általad használt díjcsomagot számlázási ciklus végével, illetve a választott fizetési módot (az esetleges költségváltozás tudomásulvételével) bármikor megváltoztathatod. Amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem kívánsz ügyfelünk maradni, akkor a szerződés hűségidejéből fennmaradó hónapokra kötbért számolunk fel.

Hogyan jelenthetem be, ha adataim megváltoztak?

Bármilyen személyes adatának változását bejelentheted ügyfélszolgálatunk felé a 1236-os telefonszámon, e-mailben, az info@wavecom.hu címen, valamint a Túrkeve Széchenyi u. 14. szám alatt található irodánkban, munkanapokon 9 és 12, valamint 13 és 17 óra között.

Fontos, hogy a zavartalan szolgáltatás, hibaelhárítás miatt minden adatváltozást közölj velünk, hogy a kommunikáció folyamatos maradhasson.

Lejárt a szerződésem, mit tegyek?

Amennyiben szeretnéd megváltoztatni díjcsomagod, természetesen erre is van lehetősége. Az általad használt díjcsomagot számlázási ciklus végével, a választott fizetési módot pedig (az esetleges költségváltozás tudomásulvételével) bármikor megváltoztathatod.

A hűségidő lejárta előtt szeretném felbontani a szerződést. Lehetséges?

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem kívánsz ügyfelünk maradni, lehetőséged van a szerződés felmondására. Ebben az esetben a szerződésben foglalt hűségidőből fennmaradó hónapokra kötbért számolunk fel.

Mit tegyek, ha hibát észlelek a szolgáltatásban?

Amennyiben problémát észlelsz az internet szolgáltatással kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre. Előbb azonban kérjük, ellenőrizd az alábbiakat:

  • Csatlakoztatva vannak-e az eszközök (tápegység, router) az áramforráshoz?
  • A kábelek megfelelően csatlakoznak az eszközökhöz? (a Tápegység az az eszköz, amibe a tetőn lévő antennától érkező kábel és az a kábel van dugva, ami tovább megy a számítógép, vagy a router felé. A „POE” feliratú portba kell dugnunk az antennát, a „LAN”feliratú portba pedig a routert, vagy a számítógépet.)
  • Amennyiben eddig minden rendben, indítsd újra az antennát. Ezt a tápegység 2-3 percre történő áramtalanításával teheti meg.
  • Amennyiben van router, azt is áramtalanítsd 2-3 percre.

Ha ezek után sem áll vissza a kapcsolat, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat. Ezt a 1236-os telefonszámon, e-mailben, az info@wavecom.hu címen, vagy pedig Facebook üzenet formájában is megteheted.

 

Nem találtad a felsorolásban azt, amire kíváncsi lettél volna? Írd meg nekünk kérdésed »