Szolgáltatásainkkal kapcsolatos hibák, esetlegesen felmerülő problémák esetén panaszoddal fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
Mit tegyek, ha hibát észlelek a szolgáltatásban?
- Csatlakoztatva vannak-e az eszközök (tápegység, router) az áramforráshoz?
- A kábelek megfelelően csatlakoznak az eszközökhöz? (a Tápegység az az eszköz, amibe a tetőn lévő antennától érkező kábel és az a kábel van dugva, ami tovább megy a számítógép, vagy a router felé. A „POE” feliratú portba kell dugnunk az antennát, a „LAN”feliratú portba pedig a routert, vagy a számítógépet.)
- Amennyiben eddig minden rendben, indítsd újra az antennát. Ezt a tápegység 2-3 percre történő áramtalanításával teheted meg.
- Amennyiben van router, azt is áramtalanítsd 2-3 percre.
Az alábbi űrlap kitöltése után bejelentésed nyilvántartásba vesszük, és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot telefonon, vagy e-mail formájában.